Renovering igen!

Det blev ett "projekt" även denna vinter! De senaste sex åren har vi dragit igång med en renovering kring jul, så blev det även i år. Tanken har varit att mitt dressingroom skulle fixas med tapeter, golv och väggfasta garderober men så plötsligt tänkte jag om! Vi har ju blivit mormor och morfar, o den lilla måste ju ha någonstans att bo när han är hos oss :) Så, jag har rensat mina garderober och flytta omkring lite. Tapterna är inköpta och Lasse har börjat att måla taket.

Tapeten ser alldeles för ljusgrön ut på bilden, i verkligheten är den
lika mörk som det gröna i bården. Taklisterna och takbjälkarna är borttagna.





Här har Lasse målat taket o spacklat väggarna. Vad lite takfärg gör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0