Lata dagar

Vi har tillbringat helgen i husvagnen, vilket väder vi har haft!! Vi har suttit utanför husvagnen och fikat i strålande sol. Härligt :) Några promenader har vi också hunnit med, annars har vi mest latat oss, vi har inte ens lagat  mat, bara ätit färdiglagat :)

Sovit har vi också gjort, massor!! I fredags tittade vi på "på spåret", när det var slut kl 21.00 så bytte vi kanal och skulle titta på Lets dance, jag såg en dans, Lasse såg två, sen sov vi sååå sött! I lördags skulle vi titta på melodifestivalen som började kl 20.00, jag såg/hörde en låt, Lasse såg två, sen sov vi så sött, igen!! Idag har vi tittat på vasaloppet, gissa vem som inte kunde hålla ögonen öppna? Jo det var jag :) Fast, jag sov inte så länge, ha ha! Det är nog tur att jag är uvilad, för nästa vecka blir hektisk. I morgon kväll kommer bästaste kusinen hit på  middag, på tisdag är det tjejkväll hos Gunilla, onsdagskvällen ska jag tillbringa hos frissan, på torsdagskvällen ska det bowlas och käkas gott i Västervik, sen är det äntligen fredag igen :)


 

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken lyx! Ser så härligt ut. Tur att ni kan få sådana dagar, när ni har så mycket om er :)



Kram Maja

2011-03-08 @ 10:34:57
URL: http://majaskraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0