Tofvehult

Idag har Lasse, Kajsa och jag varit i Tofvehult och fikat. Jag har länge tänkt att åka dit men det har inte blivit av förräns idag, o det var absolut inte sista gången! Jag smaskade bland annat i mej två stycken Tofvehultare, en med fetaost och soltorkade tomater och en med salami och brie, sååå goda :)

Eftersom det var en dag med stålande sol och klarblå himmel så passade vi på att geocacha lite på dit- och hemvägen. Vi letade efter fem men hittade "bara" fyra. I två av de fyra cacharna fanns det Travel bugs, Stinky som reste från Californien 2007-02-24 och Nijntje som rest från Holland, får se var vi lämnar av dem.

Härliga naturupplevelser fick vi på köpet och hundarna fick sniffa på lite nya dofter.


Här sitter Stinky från Californien


Härlig utsikt vid fårhultsmasten, men mycket sten att kliva på!


Cachen i Hjorted var en höjdare!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ser jättemysigt ut. Tänk att Stinky rest ända från Californien :) Kanske skulle börja med geocacha jag med, eller inte!?



Kram Maja

2011-03-22 @ 11:08:24
URL: http://majaskraft.blogg.se/
Postat av: Kats

Härligt väder hade ni också :)

2011-03-27 @ 11:40:19
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0